It hurts to be here.

 *hävettää* (suunnillee koska en oo käyny vaa'alla)

 
oon läskinläski
 
tahdonvoima ei riitä, ei huvita tehä mitään asian (laihtumisen) hyväks. laiska ja läski, siinäpä kiva yhdistelmä.
 
 
haluun olla laihanlaiha
 
haluun laihtuu
 
 
 
 
 
 
 
ois tietty kiva olla kauniinkauniski sen lisäks, mut sille mä nyt valitettavasti en voi muuta ku meikata
 
tunnen itteni paskaks ihmiseks monen asian takia, ja tää on yks niistä
 
No joo. Voisin mä läskimpiki olla ja onneks en oo. Enkä ees jaksa stressata tästä koko ajan. Mut välillä vaa tulee just tollanen olo^, kuten nyt. Vihaanvihaanvihaan peilikuvaani jossa on läskiäläskiäläskiä reisissä, mahassa, kaikkialla. Miksen vois olla sellanen luonnostaan laiha ihminen, joka ei liho vaikka syö ja sillee? Mietin välillä et ois ihanaa olla laiha, koska oon pitkä(170cm) nii oisin sellanen ihana pieni ja siro ja..huomaamaton. Tai siis ei mun luonteesen sopis olla huomaamaton mut silti ois joskus kiva olla.. you know:--D
 
Haluun olla pieni laiha nätti kaunis söpö.
 
En läski ruma huono.
 
Asiasta kukkaruukkuun eilen yöllä meni yli kolme tuntii saaha unta eli nukahin joskus neljältä. Illalla oli masis ja pohjaton vitutus, kai se on vielki. Mietin vaa kaikkee mite paska ihmine oon, mite rasittava ja mite oon anteekspyynnön velkaa nii monelle ihmiselle. Ja huono itsetunto. Hah. Mussa on nii paljon vikoja ettei niitä kaikkii voi korjata, joten jään tällaseks paskaks ihmiseks loppuelämäkseni.
 
positiivisuutta ladataan.......
 
 
HYVÄÄ JOULUA !:)♥
 
 
varoitus: positiivisuutta jäljellä alle 1%, sammuta positiivisuus ennen kuin se kuluu kokonaan loppuun.