uuujjjeeeeee !♥ olipas tnä mukava päivä koulussa....erikoistaxP, mut siis meil oli liikas koripalloo ja meijän ope kehu mua ihan koko ajan, olin sillee et okei, miks mä? :DD mut sit oli myös tietty aikas sekoiluuki, ku yks vitun idiootti oli kaatanu melkei täyden juissi purkin mun kaverin kengille! VITTU MIKÄ NOIT JÄTKII VAIVAA!!!??  ja sit mun oma kultiii♥ miks et ollu koulus? :OO♥ PERKELE! ööööwww.....en oo puhunu sen kaa 2 pv, ku ei oo saldoo ja muutenkaa se ei oo ollu koulus, toivottavasti huomenna♥ mut eipä mul muuta tnä, heippatirallaa!! NIIIIIIJJJJOOOOO jaja + tnä sain myös ehk melkei vuoden suurimman nauru kohtauksen, ja vielä koulussa, hohohooohohohooh :DDDDDDDDDDDDD:DDDDDDDDDDDdd mmutta en kerro mistäxPPP♥♥ mut ny oikeest, moooiiiihh♥

eikö oo sulone♥ liittyy siis mun tän päivän olo tilaan :DDDDDDDD♥ hohohoohh