............5 päivää jos kestäny tätä ihanaa kylki- ja selkäkipuu♥ mäki tykkäään ja sillee ): voiis käyä lääkärissä joku päivä jos kestää viel pitkäänki...|: mutmutjooo sittee maanataina alkaa tet-viikko ja meen mun kaverin kaa k-kauppaa. (: Ja maanantaina on myös lomalla olllu nuokka pitkästä aikaa uujeee♥♥ hihi sit kävin öööö torstaina kapes shoppailemasssa 100 ! ♥ eurooo mun kaverin kaa...♥  taas jaja ostin ihanan turkoosin hupparin micmacin♥ turkoosit aurinkolasit, mustan rajauskynän, tennarit♥ , legginsit ja liikkuntahousut (: sit mentii joskus illalla linkillä sen mun kamun luo yöks jaja riehutttiiii :D:D:D KATTO JA KAHVI ON KIVA ! ♥ ja hupshups se mun kaveri tipahti sieltä katolta ....o: mut onneks oli lunta ja ei käyny mitää (: oli kivvaaaaa♥!  mutmut ei mulla muuta heippa ttaas (:

logo_MicMac.jpg