harmi...ois pitäny pukee lämpimämmin :D:D oon sit iha kivassa kuumessaa ja nuha on kaikista ärsyttävin...D: huomennna ei kouluunkaa voi mennä, mut onneks maanataina ei oo sillee nii tärkeitä tunteja, ku esim. tiistaina mut kattoo ny pääsenkö sillonkaa ):

oli äsken kiva puhuu yhen mun tärkeimmän kaverin kaa ja nähää 2 viikon päästä♥ ja sit siitä vielä viikko nii toisen kerran sen synttäreillä♥ en jaksa oottaaa jjaja nään muute vielä muitakin rakkaita ja tärkeitä ihmisii, ku on sellane ripari tapaaminen(: hihi kivvaa♥ ikävä on....): puolvuotta siitä ku oon nähny viimeks kaikkii mun vanhoja koulukavereita, ku muutettiin, mut onneks on ripari♥ siiisku ollaan siellä sillee jaetuissa porukoissa ja siellä on yhistettyy tyyppejä eri kylistä ja pääsin onneks mun tärkeimpien kavereitten kaa samaan♥(;

mut jatkan myöhemmi, meen heippa♥